تجهیزات فروشگاهی

پرینتر لیبل زن قابل حمل برادر مدل PT-E550W

از {{model.count}}

Portable Label Printer

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: ۹۵۰ گرم
  • سایر مشخصات: امکان چاپ عمودی ۱۴ عدد فونت کاتر خودکار نوع کاست های قابل استفاده: TZe laminated & non-laminated and HGe laminated, Heat-shrink Tube اندازه کاست های قابل استفاده: ۳.۵, ۶, ۹, ۱۲, ۱۸, ۲۴ میلی متر چاپ بارکد: CODE۳۹, ITF ۲/۵, EAN۱۳, EAN۸, UPC-A, UPC-E, CODABAR, GS۱-۱۲۸ (UCC/EAN۱۲۸), CODE۱۲۸
  • توضیحات صفحه نمایش: LCD ۱۶ کاراکتری
  • منبع تغذیه: ۶ عدد باطری AA (LR۰۶ / Ni-MH HR۰۶) – پک باطری لیتیوم-یون BA-E۰۰۱
19,343,000 تومان
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پرینتر لیبل‌زن PT-E550W یکی دیگر از محصولات باکیفیت شرکت برادر است که به‌منظور چاپ برچسب و استفاده در محل، کاربرد دارد. این دستگاه با مجهز شدن به نرم‌افزار و باتری داخلی، از مدل‌های مستقل محسوب می‌شود. این مدل کیفیت چاپ 180 dpi دارد و سرعت چاپ آن 30 میلی‌متر در ثانیه است. این دستگاه از کاتر خودکار بهره می‌برد که برش دقیق و تمیز را  امکان‌پذیر کرده است. پرینتر لیبل‌زن PT-E550W از اتصال بی‌سیم برخوردار است. شرکت برادر نرم‌افزاری برای کاربران اندرویدی و iOS موبایل و تبلت طراحی کرده که می‌توانند به‌وسیله آن به پرینتر وصل، برچسب‌شان را طراحی و به چاپ برسانند.

بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط
ارسال  سریع

ارسال سریع

ارسال تهران با پیک و ارسال شهرستان با پست و تیپاکس
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف

مدل PT-E550W جزو پرینتر لیبل‌زن قابل‌حمل شرکت برادر است؛ این دستگاه بنا به حوزه‌ی طراحی که دارد از بدنه‌ای جمع‌وجور برخوردار است. این دستگاه ابعاد 250 × 94 × 126 میلی‌متری دارد و کاربر می‌تواند آن را به‌راحتی در محیط کاری حمل کند؛ البته برخلاف بعضی مدل‌ها، PT-E550W به‌راحتی در یک دست جای نمی‌گیرد. این پرینتر حرارتی وزن 950 گرمی دارد و در مقایسه با مدل‌های قبلی، کمی سنگین‌تر است. این محصول به یک صفحه‌کلید QWERTY مجهز شده است؛ کلیدهای نرم و لاستیکی این محصول، علاوه بر طول عمر زیاد؛ تایپ برچسب را آسان‌تر کرده‌اند. این دستگاه دارای کلیدهای عددی مجزا است؛ در بیشتر مدل‌ها این کلیدها ترکیبی هستند و تایپ با آن‌ها به‌آسانی انجام نمی‌شود.


نمایشگری که برای PT-E550W در نظر گرفته‌شده، لمسی نیست، اما از سوی دیگر زاویه دید خوبی دارد. این نمایشگر سه خطی است و تا 16 کاراکتر نمایش می‌دهد. این نمایشگر به نور پس‌زمینه مجهز شده و استفاده از آن در محیط‌های تاریک امکان‌پذیر شده است. پرینتر لیبل‌زن PT-E550W از مدل‌های صنعتی است و در محیط‌های خشن که احتمال آسیب دیدن آن وجود دارد، مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ شرکت برادر به همین دلیل این دستگاه را به بدنه‌ای باکیفیت و مقاوم مجهز کرده است تا بتواند در برابر صدمات احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

وزن
۹۵۰ گرم
سایر مشخصات
امکان چاپ عمودی ۱۴ عدد فونت کاتر خودکار نوع کاست های قابل استفاده: TZe laminated & non-laminated and HGe laminated, Heat-shrink Tube اندازه کاست های قابل استفاده: ۳.۵, ۶, ۹, ۱۲, ۱۸, ۲۴ میلی متر چاپ بارکد: CODE۳۹, ITF ۲/۵, EAN۱۳, EAN۸, UPC-A, UPC-E, CODABAR, GS۱-۱۲۸ (UCC/EAN۱۲۸), CODE۱۲۸
توضیحات صفحه نمایش
LCD ۱۶ کاراکتری
منبع تغذیه
۶ عدد باطری AA (LR۰۶ / Ni-MH HR۰۶) – پک باطری لیتیوم-یون BA-E۰۰۱
رزولوشن چاپ
۱۸۰ dpi
تعداد کاراکتر
۳۸۴
سرعت چاپ
۳۰ میلی متر
در ثانیه
نوع صفحه کلید
QWERTY
عرض چاپ
۱۲
نوع تایپ
Normal, Bold, Outline, Shadow, Solid, Italic, Italic Bold, Italic Outline, Italic Shadow, Italic Solid
سایز فونت
هشت نوع Auto/ ۶/۹/۱۲/۱۸/۲۴/۳۶/۴۲/۴۸pt
طول چاپ
۹ میلی متر
ابعاد
۱۲۶x۹۴x۲۵۰ میلی‌لیتر
اقلام همراه
- دفترچه راهنما
گارانتی
گارانتی ۳۶ ماهه نیک آسا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...