لوازم جانبی

پاوربانک خورشیدی پرومیت مدل SOLARTANK-20PDCI ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

از {{model.count}}

SOLARTANK-20PDCI promate

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات فنی: این دستگاه امکان شارژ با پنل خورشیدی قابل حمل را فراهم می‌کند. پشتیبانی از فناوری Quick Charge ۳.۰ کوالکام، که تا ۳ برابر سریع‌تر از فناوری‌های معمولی شارژ می‌کند. پشتیبانی از شارژ همزمان ۵ دستگاه/ با پورت‌های USB-C، USB-C PD و کابل‌های لایتنینگ و USB-C شارژ کامل پاوربانک از طریق پورت USB-C در مدت ۴ ساعت انجام می‌گیرد. کابل‌های USB-C و لایتنینگ داخلی موجب راحتی بیشتر کاربران می‌شوند. مدار داخلی دستگاه از موبایل‌های متصل در برابر شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه محافظ می‌کند. شارژ بهینه با فناوری شارژ تطبیق‌پذیر برای ایجاد جریان دینامیک براساس دستگاه‌های متصل شده.
  • قابلیت‌های دستگاه: تکنولوژی Quick Charge ۳.۰ امکان شارژ خورشیدی فناوری USB PD
  • شدت جریان خروجی: ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل ۱.۶ آمپر مخصوص موبایل ۲.۰ آمپر ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل ۲.۲ آمپر ۲.۲ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • ولتاژ خروجی: ۵.۰ ولت
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

SolarTank-20PDCi یک پاوربانک دوست‌دار محیط زیست است که برای شرایط سخت طراحی شده است. این محصول از یک پنل خورشیدی برای شارژ پاوربانک بهره می‌برد و نگرانی کاربر از شارژ را برطرف می‌کند. باتری 20000 میل‌آمپر ساعت، فناوری شارژ سریع و در اختیار داشتن چندین پورت شارژ USB به کاربر کمک می‌کند به طور همزمان به شارژ 5 دستگاه بپردازد.

بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط
ارسال  سریع

ارسال سریع

ارسال تهران با پیک و ارسال شهرستان با پست و تیپاکس
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
مشخصات فنی
این دستگاه امکان شارژ با پنل خورشیدی قابل حمل را فراهم می‌کند. پشتیبانی از فناوری Quick Charge ۳.۰ کوالکام، که تا ۳ برابر سریع‌تر از فناوری‌های معمولی شارژ می‌کند. پشتیبانی از شارژ همزمان ۵ دستگاه/ با پورت‌های USB-C، USB-C PD و کابل‌های لایتنینگ و USB-C شارژ کامل پاوربانک از طریق پورت USB-C در مدت ۴ ساعت انجام می‌گیرد. کابل‌های USB-C و لایتنینگ داخلی موجب راحتی بیشتر کاربران می‌شوند. مدار داخلی دستگاه از موبایل‌های متصل در برابر شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه محافظ می‌کند. شارژ بهینه با فناوری شارژ تطبیق‌پذیر برای ایجاد جریان دینامیک براساس دستگاه‌های متصل شده.
قابلیت‌های دستگاه
تکنولوژی Quick Charge ۳.۰
امکان شارژ خورشیدی
فناوری USB PD
شدت جریان خروجی
۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
۱.۶ آمپر مخصوص موبایل
۲.۰ آمپر
۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
۲.۲ آمپر
۲.۲ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
ولتاژ خروجی
۵.۰ ولت
ولتاژ ورودی
۵
سازگار با
تمامی دستگاه‌های هوشمند
وزن
600گرم
گارانتی
گارانتی ۱۲ ماهه پوزیترون

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...