تجهیزات اداری

ماشین حساب مهندسی کاسیو FC-200V اصلی(اورجینال)

از {{model.count}}

Casio FC-200 V Calculator

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ۱۲.۲x۸۰x۱۶۱ میلی‌متر
  • ویژگی های ماشین حساب: خاموش شدن خودکار
  • تعداد رنگ نمایشگر: تک رنگ
  • تعداد کاراکتر: ۱۰+۲
1,590,000 تومان
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید از ماشین‌حساب‌های علمی شرکت کاسیو است. این ماشین‌حساب FC-200V نام دارد و از حالت‌های محاسباتی SMPL، CMPD، CASH، و... برای محاسباتی از قبیل مقدار بهره، بهره ترکیبی، نقدینگی و ... بهره می‌برد. این ماشین‌حساب با ابعاد کوچکی که دارد، بسیار قابل‌حمل است و فضای زیادی را در جیب کیف اشغال نمی‌کند. دو کلید Shortcut 1 و Shortcut 2 برای ذخیره‌ی تنظیمات مورداستفاده قرار می‌گیرند، تا هنگام انجام محاسبات تکراری،  تنها با یک کلید تنظیمات موردنظرتان را فراخوانی کنید.  در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط
ارسال  سریع

ارسال سریع

ارسال تهران با پیک و ارسال شهرستان با پست و تیپاکس
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف

ماشین‌حساب کاسیو مدل FC-200V، با ابعاد 161 × 80 × 12.2 میلی‌متری کمی بزرگ‌تر از گوشی‌های موبایل امروزی است. این محصول به‌راحتی در جیب کیف جای می‌گیرد و فضای چندان زیادی را اشغال نمی‌کند، تا کاربران یار محاسباتی‌شان را همیشه در کنارشان داشته باشند و بتوانند با اعتمادبه‌نفس بیشتری به‌حساب و کتابشان برسند. ماشین‌حساب FC-200V وزنی در حدود 105 گرم دارد. این مدل، از سری ِ ماشین‌حساب‌های علمی است و به همین دلیل به کلیدهای متعددی مجهز شده است.

ترکیب ماشین‌حساب علمی با ابعاد قابل‌حمل، باعث شده تا شرکت کاسیو به‌اجبار از کلیدهای کوچک استفاده کند؛ بهتر است هنگام انجام سریع محاسبات، دقت لازم را بکار ببرید تا کلیدی را به‌طور اشتباهی فشار ندهید. در حالت کلی تناسب کلیدها به نسبت ابعاد کلی دستگاه بسیار مناسب است. نمایشگر ماشین‌حساب FC-200V از قابلیت نمایش 4 خط بهره می‌برد. این نمایشگر زاویه دید مناسبی دارد و ارقام را درشت نمایش می‌دهد. با کلیدهای جهتی می‌توانید پارامتر موردنظر را انتخاب و  ویرایش کنید.

ماشین‌حساب FC-200V شرکت کاسیو از نوع علمی است. برق مصرفی این محصول از باتری و سلول خورشیدی تامین می‌شود؛ هنگامی که دستگاه در معرض نور خورشید قرار بگیرد انرژی مصرفی را از این طریق تأمین می‌کند؛ این ویژگی باعث می‌شود تا شارژ باتری برای مدت‌زمان طولانی دوام بیاورد. این ماشین‌حساب شرکت کاسیو به مجموعه‌ای از کلیدهای حالت مجهز شده است که در حقیقت همان حالت‌های محاسباتی هستند؛ کلید SMPL برای مقدار بهره، اصل و بهره، CMPD یا همان بهره ترکیبی برای محاسبه‌ی دوره‌ی پرداخت، نرخ بهره، مقدار پیش‌پرداخت و مقدار آتی، کلید CASH برای ارزیابی سرمایه‌گذاری (نقدینگی)، AMRT برای محاسبه‌ی استهلاک، COMP برای عملکرد وکلی، STAT برای محاسبه‌ی آمار و رگرسیون، CNVR جهت تبدیل نرخ بهره و  Cost برای هزینه، قیمت فروش یا حاشیه سود کاربرد دارند.


ابعاد
۱۲.۲x۸۰x۱۶۱ میلی‌متر
ویژگی های ماشین حساب
خاموش شدن خودکار
تعداد رنگ نمایشگر
تک رنگ
تعداد کاراکتر
۱۰+۲
منبع تغذیه
باتری و سلول خورشیدی
اقلام همراه
کیس محافظ
سایر توضیحات
محاسبه نرخ بهره، بهره ساده و مرکب، محاسبات اوراق بهادار، محاسبه ارزش فعلی و آتی، محاسبه استهلاک، محاسبه آماری، دارای قابلیت محاسبه محاسبات اوراق بهادار (بورس)، دارای قابلیت محاسبه تاریخ و یا دفعات پرداخت سهمیه(کوپن)، دارای قابلیت محاسبه حاشیه سود و زیان، محاسبه بهای تمام شده کالا، محاسبه نقطه سودهی، منبع تغذیه نور و باتری
گارانتی
گارانتی اصلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...