شرایط گارانتی
جلب رضایت مشتریان همواره از اولویتهای اصلی اداری یدک هست ، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت موارد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:
----گارانتی محصولات که دارای لیبل گارانتی درج شده بر روی محصولات میباشد بر عهده شرکت درج شده در برگه گارانتی میباشد
گارانتی سلامت ارسال:
تمامی محصولات این مجموعه دارای گارانتی ارسال سلامت میباشند و در صورت بروز هر گونه مشکل برای مرسوله در حمل و نقل توسط هر یک از حامل ها مشترک میتواند تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا از مامور تحویل با واحد پشتیبانی تماس برقرار کند و پس از هماهنگی لازم مرسوله را برای گارانتی ارسال کند .
7 روز ضمانت بازگشت کالا :
شاید این مورد برای شما اتفاق افتاده باشد که سفارشی آنلاین ثبت کرده اید و میخواهید بنا به دلایلی آن را کنسل کنید ،در این صورت اگر محصول خریداری شده به دست مشترک رسیده باشد و کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد ، میتوان تا 7 روز مرسوله خود را مرجوع کرد و در صورتی که مرسوله هنوز ارسال نشده باشد مبلغ سفارش طی 72 ساعت برای خریدار واریز خواهد شد. (توجه داشته باشید هزینه برگشت مرسوله برعهده خریدار خواهد بود.)
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش " اداری یدک " اطلاع داده شود.
فاقد گارانتی :
محصولاتی که فاقد گارانتی باشند مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد.
گارانتی فنی :
در صورتی که کالایی مشکل فنی دارد به مدت زمان 7 روز پس از تحویل کالا مشترک میتواند با هماهنگی لازم با پشتیبانی فروش اقدام به ارسال مرسوله کند .
شرایط کلی در بازگشت کالا:
1-از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش "اداری یدک"، جداً خودداری کنید.
2 -برای بازگشت، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
3-از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
4-از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.